ラノーン

Ranong / ラノーン
Ranong / ระนอง
the 5th day in Thailand
the bus arrived at Ranong
Ranong is in the west shore in the Malay Peninsula and faces the Andaman sea
Ranong is a town in the border with Myanmar
I thought that I went sightseeing in the border, and took a hot spring bath
but, I decided to have a change of heart, and to go to Khuraburi (pier to Surin islands)
タイ旅行5日目、朝6時にラノーンにつきました
バスターミナルで少し止まった後、町中の停車場まで行き全員おろされました
ラノーンアンダマン海のほとり、ミャンマーとの国境にある町です
国境見物に行こうか、温泉にでもつかろうかと思っていたのですが気が変わり、スリン諸島(ム・コ・スリン)に行く船着き場のある町、クラブリーまで行くことにしました(あわよくばスリン諸島まで行きたい)

Bpai Khuraburi / クラブリーへ
the bus to Krabi , the departure time 7:20 , Khuraburi B110
I returned from the Ranong town to the bus terminal along the national road by motorcycle taxi (B100!!)
クラブリー
街中の停車場から、バイクタクシーで国道沿いのバスターミナルに戻りました(足元を見られてB100も取られました)
クラビ行きのバス、今度はこれに乗ります
7:20発、B110(クラブリーまで)

Special Car
Special Car
なんだかすごい車が停っていました
後ろに牽引用の鍵が付いてます
ぬかるみにはまりこんだ車を引っ張るのでしょうか

Happy in the Early Morning
Happy in the Early Morning
even the instant
早朝の一杯はインスタントでも幸せ